Functionele cookies Wij plaatsen functionele cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en analytische cookies waarmee wij het gebruik van de website kunnen meten. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens.


Gepersonaliseerde informatie Hiermee ontvangt u gepersonaliseerde informatie op onze website die wordt afgestemd op uw internetgedrag.


Privacyverklaring

Klik hier voor de privacyverklaring

Management Assistent (tijdelijk / 32 uur / startersfunctie)

Wij zijn op zoek naar een flexibele en enthousiaste duizendpoot, mede ter opvang van een verlof.

Heb jij minimaal een afgeronde (relevante) MBO opleiding, ben je vanaf 1 maart 2019, voor een periode van 5 maanden beschikbaar en steek jij graag de handen uit de mouwen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jouw USP’S

Je bent oplossingsgericht, stressbestendig en flexibel. Een zeer goede beheersing van de Nederlandse taal (zowel schriftelijk als verbaal) is een must voor de invulling van deze functie. Microsoft Office kent geen geheimen voor je dus je kunt (meer dan) goed uit de voeten met Word, Excel en Powerpoint. Het is een pré als je eerder hebt gewerkt met een CMS-systeem, wanneer je kunt werken met Mailchimp, Adobe Photoshop en Adobe Indesign en Basenet. Tevens heb je een streepje voor wanneer je op de hoogte bent van juridische terminologie.

Je takenpakket zal onder meer bestaan uit:

  • Receptiewerkzaamheden, zoals de beantwoording van de telefoon en de ontvangst van cliënten;
  • Marketing & communicatiewerkzaamheden, zoals het organiseren en hosten van seminars en andere kantooractiviteiten, arbeidsmarktcommunicatie, het beheer van de website, het verzenden van mailings, de ontwikkeling van promotiemateriaal etc.;
  • Werving en selectiewerkzaamheden, zoals planning van sollicitatiegesprekken, het schrijven en plaatsen van vacatureteksten in overleg met onze HRM-adviseur;
  • Ondersteuning op andere gebieden, zoals facility, administratie, secretarieel. Denk aan agendabeheer, kopiëren.

Je werkdagen zijn in principe maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag. In geval van geplande evenementen op donderdag, wordt de maandag omgeruild met de donderdag. Je werktijden zijn in de regel tussen 8.00 en 17.30 uur (met uitzondering van evenementen, die soms uitlopen naar begin van de avond).

Wij bieden

  • Een uitdagende functie voor 32 uur
  • Een kijkje binnen de advocatuur
  • Een dynamische werkomgeving
  • Een stimulerende en informele werksfeer
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden

Enthousiast?

Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Marsha Jansen en/of Nadia Smink.

We zien uit naar je sollicitatie!

 

Heb je vragen over de sollicitatieprocedure?

Neem dan contact op met Marsha Jansen.

Bel haar op 026 3 777 111 of stuur een mail naar hrm@stellicher.nl

Jouw reis naar stellicher begint hier

.pdf of .doc(x), max. 10 MB
Voeg de Youtube-link toe
Voeg jouw motivatiebrief toe of schrijf hem hier

0 tekens

Verplicht veld

Wordt dit jouw werkplek?